کرکره برقی
 کرکره برقی

کرکره برقی

1399/1/15

مدیر

تفاوت کرکره برقی و درب اتوماتیک

 کرکره برقی و یا کرکره اتوماتیک، نوع مختلفی از درب های اتوماتیک به شمار می روند که برای سهولت در رفت و آمد و همین طور زیبایی و هماهنگی با محیط ساخته شده اند. این نوع کرکره ها از مقداری تیغه که به وسیله ی لولا کنار هم قرار می گیرند، ساخته شده است.
با بهره گیری از یک ریموت کنترل، می توانید این تیغه ها را بروی یک شفت بچرخانید، که این کار باعث باز شدن درب پارکینگ ها، فروشگاه ها و… خواهد شد. برخی از انواعکرکره برقی که اندازه های کوچک تری دارند را می توان برای پنجره ها مورد استفاده قرار داد. و می توان گفت که این کرکره ها همان عملکرد کرکره های پارکینگی و فروشگاهی را خواهند داشت.
از این رو درب اتوماتیک از ناامنی و سرقت ماشین و لوازم منازل و به وسیله ی سارقان، بسیار کارآمد عمل کند. درب اتوماتیک ضد سرقت به عنوان یک مانع زمانی که کد ریموت عادی و اصلی کاربر را شناسایی می کند عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک اجرا می گردد. خیلی از درب اتوماتیک با مکانیزم های قفل الکترونیکی اجازه خواهد داد تا اجازه به طور خودکار درب ورودی برای آن باز شود و همین طور به دیگر افراد اجازه ورود ندهد. با بیشتر شدن روز به روز امکانات و فناوری استفاده از سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای حرفه ای تر و پیچیده شده است ولی با این حال این پیچیدگی باعث شده راحتی و آسایس را برای افراد به ارمغان آورد.
درب الکترومکانیک در محل سبب متمایز کردن شکل و ظاهر کار ساختمانی شما می شود. درب اتوماتیک پارکینگ، برای حفاظت از پارکینگ عمومی یا خصوصی نصب و راه اندازی می گردد که برخی به شکل بازوئی یا پروانه ای، درب اتوماتیک ریلی یا درب اتوماتیک اسلایدی فلزی و … هستند. به شکل کلی یک درب اتوماتیک با مدار کنترل الکترونیکی به یک موتور الکترومکانیکی برق را به آن وصل می کند تا با این کار درب ثابت پارکینگ خانه یا محل کار شما بتواند حرکت کند و با امنیت کامل بسته و حتی به شکل مناسب درب اتوماتیک قفل و چفت گردد.
کرکره برقی و یا همان کرکره اتوماتیک ، جنس متفاوتی از درب های اتوماتیک به شمار می روند که برای راحتی در رفت و آمد و همین طور زیبایی و هماهنگی با محیط و شکیل بودن ساختمان خود به وجود آمده اند.
کرکره برقی از تعدادی تیغه که به وسیله ی لولا کنار همدیگر قرار گرفته اند ، ساخته شده و با بهره گیری از یک ریموت کنترل ، این تیغه ها بروی یک شفت حرکت و باعث چرخاندن آنها می شود و از این رو سبب جمع شدن و باز شدن ورودی و یا خروجی پارکینگ ها ، مغازه ها مراکز تجاری و یا فروشگاه ها و … خواهد شد.
بعضی کرکره های برقی را که دارای اندازه و حجم کوچک تری می باشند، می توان برای پنجره های ساختمان ها و یا مراکز اداری یا تجاری استفاده نمود.
کرکره برقی همان عملکرد کرکره های فروشگاهی و پارکینگی را دارد.
درب اتوماتیک از گسترش دزدی ها در پارکینگ ها و سرقت ماشین و لوازم منازل و اماکن عمومی و… نقش به سزایی را ایجاد خواهد کرد.
درب اتوماتیک ضد سرقت به عنوان یک محدوده و یک مانع مهم با شناسایی کد ریموت کاربر عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک می باشد.
نصب و راه اندازی کرکره برقی در محل سکونت و یا محل کار و فعالیت روزانه شما باعث متمایز شدن ظاهر و باطن کار ساختمانی شما با محیط اطراف و یا ساختمانهای مجاور شما خواهد شد. و از لحاظ روانی هم بار روانی مثبت را به کاربر خواهد داد. و همین طور کرکره برقی برای حفاظت از پارکینگ عمومی یا خصوصی تعبیه و نصب و راه اندازی می گردد.
درب اتوماتیک پارکینگ به شکل معمول به شکل بازوئی یا پروانه ای است، درب اتوماتیک ریلی یا درب اتوماتیک اسلایدی فلزی و غیره می باشد.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد انواع کرکره برقی و درب اتوماتیک با ما در ارتباط باشید

کرکره برقی، کرکره، مزایای کرکره، مزایای کرکره برقی، تیغه ی کرکره برقی, درب کرکره برقی سکشنال, درب اتوماتیک

خبرنامه برای دریافت