انواع شیشه تاشو بالکن
انواع شیشه تاشو بالکن
شیشه تاشو بالکن هم به صورت فریم دار و یا قابدار وهم به صورت بی فریم و یا بی قاب ارائه می‌گردد. این دو نوع شیشه تاشو بالکن خلاف طراحی ظاهری تفاوت چندانی ندارند.

 هردوی این شیشه‌های تاشو در عین زیبایی ظاهری، از قابلیت تاشوندگی برخوردارند. نوع قاب دار این شیشه‌ها دارای فریم و یا قاب بوده و نوع بی قاب از هیچگونه فریم و یا قاب بهره نبرده است.
بسیاری از اشخاص تمایل دارند از ظاهر بی قاب این نوع شیشه‌ها بهره ببرند تا حالت لوکس و مدرن را به ارمغان آورند.


شیشه تاشو بالکن


شیشه‌های تراس یا شیشه بالکن حائلی شفاف مابین تراس یا بالکن شما و محیط بیرون است. اما سیستم جدید شیشه بالکن تاشو تنها یک پنجره ساده نیست. این سیستم به شکل آکاردئونی باز و بسته می‌شود و امکان استفاده کامل از فضای بیرون را در مواقع نیاز برای ساکنان خانه فراهم می‌آورد. شیوه باز و بسته‌شدن آن به گونه‌ای است که نظافت بسیار راحت خواهد بود زیرا تمام فضا در دسترس قرار می‌گیرد.
هر زمان که هوا دلپذیر باشد این سیستم به شما فرصت استفاده از هوا را خواهد داد. می‌توانید به طور کامل آن را باز کنید و هوای آزاد را تنفس کنید. بدون آن که قاب پنجره یا مزاحمی در مسیر دید شما قرار داشته باشد.

شیشه تاشو بالکن, درب های اتوماتیک شیشه ای ، نرده شیشه ای، نرده، درب شیشه ای، درب های اتوماتیک، کرکره شیشه ای، کرکره برقی

خبرنامه برای دریافت