انواع تیغه کرکره برقی
انواع تیغه کرکره برقی
تیغه ها بر اساس نوع به دسته های زیر تقسیم می شوند:

تیغه کرکره برقی تک جداره و دو جداره: تیغه های تک جداره از یک جداره و تیغه های دو جداره از دو جداره ساخته شده اند که می تواند بین شان عایقی از فوم باشد. تیغه های دوجداره دارای طول عمر بیشتری نسبت به تیغه های تک جداره هستند.
تیغه کرکره برقی فوم دار: این نوع از تیغه ها سر وصدای کمتری نسبت به تیغه های پل دار دارند و عموماً برای پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند.
تیغه قلاب برعکس: اگر می خواهید رول پیچ را داخل مغازه نصب کنید طرف تخت تیغه ها، نمای کلی کرکره می شود اما برای خلاف این حالت باید از تیغه های قلاب برعکس استفاده کرد.
تیغه قوس دار و تیغه های تخت: تیغه های قوس دار برای رول پیچ کرکره کوچک تر و تیغه های تخت برای رول پیچ کرکره برقی بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد.
تیغه غضروف دار: دارای زیباترین نمای کرکره است.
تیغه پانچ دار: این نوع از تیغه، سوراخ دار است که هم جنبه ی تبلیغاتی و هم جنبه امنیتی دارد.
تیغه شفاف نانو کامپوزیت: این نوع از تیغه ها از امنیت بالایی برخوردار هستن و در بانک ها و جواهر فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند. این تیغه ها مورد تایید پلیس هستند و ضربات خارجی را تا حد زیادی تحمل می کنند.
رنگ و جنس تیغه ها:
جنس تیغه می تواند آلومینیوم یا گالوانیزه باشد. تیغه های گالوانیزه قیمت پایین تری نسبت به تیغه های آلومینیوم دارند. رنگ تیغه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رنگ تیغه ها بایستی پودری یا الکترواستاتیک باشد. این رنگ ها به آسانی از روی تیغه ها بلند نمی شوند.

خبرنامه برای دریافت