کرکره برقی-تیغه طرح چوب
کرکره برقی-تیغه طرح چوب

Related image

 

 

 

 

تیغه کرکره برقی چوبی

 

کرکره برقی از رایج ترین نوع درب ها میباشد که در انواع رنگها و مدل ها موجود میباشد ، که یکی از تنوع ای نگونه درب ها در تیغه های آنها میباشد که هم از لحاظ کیفیتی و هم ظاهری و امنیتی در مدل ها و رنگ های مختلفی موجود است ، یکی از این مدل ها تیغه کرکره برقی چوبی میباشد که از مدل های پر طرفدار و زیبا بشمار می آید .

 

 

 

 

 

.همانگونه که اشاره شد در این مقاله قصد داریم به تیغه کرکره برقی چوبی بپردازیم و نکاتی از این تیغه کرکره برقی چوبی را بیان کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

Related image

 

مدل های تیغه کرکره برقی چوبی

 

روز به روز درب های اتوماتیک در حال پیشرفت هستند که این امر باعث شده تا گونه های مختلفی از این درب ها در بازار موجود شود و علاقه مندان خاص خود را به خود جلب کند ، تیغه کرکره برقی چوبی نیز از این گونه مدل ها میباشد که اخیرا باتوجه به پیشرفت تکنولوژی به بازار آمده و روزانه مدل های باکیفیت تر و زیباتری از آنرا مشاهده میکنیم که نظر مشتریان را به خود جلب میکند .این نوع از تیغه ها با رنگ چوب و طرح چوب میباشد که روی تیغه آلومینیومی و هم تیغه گالوانیزه پیاده سازی میشود که با استفاده از رنگ و برچسب های خاص خود که روی این تیغه ها آورده میشود باعث میشود تا این رنگ و طرح چوب روی تیغه سازگار باشد و خود باعث شده تا تنوع آنها بالا باشد .

 

 

 

 

 

انتخاب مدل تیغه چوبی کرکره ای

 

این گونه تیغه کرکره برقی چوبی باتوجه به نمای ساختمان ها معمولا انتخاب میشوند و با ساختمان هایی که رنگ قهوه ای و یا مدل چوبی هستند انتخاب میشود تا زیبایی دو چندانی را به ساختمان بدهد .

 

بدون شک ساختمانی که هم نمای آن و هم درب ورودی آن از طرح چوب باشد ، دارای جلوه خاص و زیبایی بسیاری زیادی است که از دیگر ساختمان ها خود را متمایز میکند .

 

این گونه تیغه ها دارای امنیت بسیار بالا نیز میباشد .

 

 

کرکره برقیتیغه های المینیومتیغه دهای طرح چوب

خبرنامه برای دریافت